کابینت آشپزخانه

سبک انتقالی دکوراسیون چیست ؟

سبک انتقالی دکوراسیون چیست ؟

سبک انتقالی دکوراسیون که به لاتین  با عنوان ترنزیشنال ( Transitional style ) خوانده می شود  یکی از سبک های زیبا و محبوب و ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن است و برای آن دسته از افرادی است که دوست ندارند پایبند یک سبک خاص باشند و ترجیح می دهند که از وسایل کلاسیک و معاصر در کنار هم استفاده کنند , عده زیادی از افراد سلیقه شان به یک سبک محدود نمی شود و ترجیح می دهند در خانه نکات مثبت هر سبکی را داشته باشند . طراحی و ساخت و اجرای کابینت نئوکلاسیک آشپزخانه را برای آشپزخانه های مدرن به کارابینت بسپارید . برای مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و یا همراه ما بمانید با  : 

  • آشنایی با سبک انتقالی دکوراسیون , تلفیقی از دو فضای مدرن و کلاسیک
  • نحوه اجرای سبک دکوراسیون انتقالی در منزل
  • در اجرای سبک انتقالی به 3 نکته توجه کنید

آشنایی با سبک انتقالی دکوراسیون , تلفیقی از دو فضای مدرن و کلاسیک

سبک انتقالی دکوراسیون ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن یعنی دو سبک مخالف هم و یا به نوعی یک تعادل بین سبک سنتی و مدرن است و دست شما را در طرحی دکوراسیون داخلی باز تر می کند , این سبک گلچینی از چند سبک است , در این سبک یکپارچگی باید حفظ شود یعنی همه چیز در کنار هم در عین تفاوت هماهنگی داشته باشند .

قیمت هر متر کابینت های گلاس چنده  ؟

نحوه اجرای سبک دکوراسیون انتقالی در منزل

رنگ مناسب سبک انتقالی :

یکی از مهم ترین فاکتورها در سبک انتقالی دکوراسیون , توجه به رنگ مناسب است , در این سبک می توان از رنگ های خنثی و مات مانند سفید عاجی , کرم , قهوه ای روشن , , سفید مایل به خاکستری , وانیلی و…استفاده کرد , رنگ های انتخابی باید از دو طیف سرد و گرم بوده و کاملا با یکدیگر هماهنگ باشند تا موجب ایجاد آرامش در محیط شوند , استفاده از رنگ های خنثی باعث می شود تا محیط مورد نظر خسته کننده به نظر برسد در نتیجه بهتر است با انتخاب مبلمانی با رنگ روشن و یا پرده های رنگی فضا را جذاب و زیباتر کنید , رنگ های روشن و خنثی در دیوار ها , پرده , فرش , کف , پرده و.. پس زمینه مناسبی برای دیده شدن دکوریجات هستند .

مبلمان مناسب سبک انتقالی :

در انتخاب مبلمان مناسب با سبک انتقالی دکوراسیون باید توجه زیادی داشته باشید , از آنجا که این سبک ترکیبی از سبک مدرن و سنتی است مبلمان این سبک باید بزرگ و راحت و دارای خطوط صاف و منحنی باشد می توان از دو دست مبل راحتی و کلاسیک در این سبک استفاده کرد , و یا از مبل های راحتی قدیمی نزدیک به سبک کلاسیک به عنوان مثال مبل های پارچه ای بزرگ استفاده نمود و یا ترکیب مبل های چستر با وسایل مدرن هم راه کاری عالی  برای پیاده سازی این سبک است استفاده از کوسن های مخملی راه راه  بر زیبایی این سبک می افزاید همچنین استفاده از پارچه های توری و قلاب بافی می تواند به عنوان روکش مبل های راحتی و مدرن انتخاب مناسب باشد .

مدل های جدید کابینت mdf را مشاهده کنید

پارچه و طرح پرده سبک انتقالی :

پارچه مورد استفاده در این سبک باید طرحی بین سبک سنتی و امروزی داشته باشند بنابراین از پرده های تجملاتی پر زرق و برق یا پرده های مدرن خیلی ساده استفاده نکنید , پارچه هایی از جنس نخ , کتان و یا چرم و همچنین پرده های چین دار کلاسیک ویا پرده های مخمل تکمیل کننده فضای داخلی انتقالی است .

فرش سبک انتقالی :

فرش ها بخشی از ترنزیشنال هستند بهتر است فرش هایی را در رنگ های خنثی انتخاب کنید تا از طراحی اتاق لذت ببرید یا بافت و نقش را با یک فرش سنتی بافته یا گره دار  اضافه کرد .

دکوری و لوازم تزئینی سبک انتقالی :

مورد دیگر که در این سبک باید به آن توجه داشت انتخاب لوازم تزئینی بوده که با این سبک هم خوانی داشته باشد در سبک انتقالی دکوراسیون پر زرق و برق کمتر استفاده و با اکسسوری فضای اتاق را شلوغ نکنید تا تعداد آنها و وسایل جانبی باعث سر در گمی نشوند  به عنوان مثال بهتر است از قاب عکس هایی با خطوط صاف و ساده و یک قاب نقره ای و عکس های سیاه و سفید استفاده کنید همچنین می توان به جای استفاده از چندیدن قطعه از یک اثر دکوری بزرگ استفاده کرد .

نورپردازی سبک انتقالی :

نورپردازی مناسب می تواند تـأثیر شگرفی در این سبک داشته باشد , برای نورپردازی این سبک باید از ترکیب نور گرم و سرد در کنار هم استفاده کرد می توان به کمک آباژور نورپردازی مناسب را در این فضا ایجاد نمود .

در اجرای سبک انتقالی به 3 نکته توجه کنید

  • برای افزودن جذابیت بصری به این نوع فضا از متریال هایی مانند شیشه , چوب , آجر , سفال , فلز , چرم و حصیر و پارچه در تمام فضا استفاده کنید زیرا مخمل وپارچه درسبک سنتی و شیشه و فلز در سبک مدرن حرف اول را می زنند
  • ایجاد تعادل در سبک مدرن و سنتی باید رعایت شود به عنوان مثال می توان میز و صندلی ناهار خوری را به سبک مدرن و روکش صندلی از پارچه طرح دار و سنتی و یا اینکه در آشپزخانه کابینت مدرن را سفارش داد اما کاشی آشپزخانه سنتی باشد .
  • می توان با استفاده از گلدان های رنگی و گیاهان حس ناب طبیعت را به بیننده منتقل کرد .
شرکت کابینت ساز طرح های مدرن  در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *