کابینت سازی در تهران و حومه

کابینت سازی آجودانیه

کابینت سازی در آجودانیه
کابینت سازی در آجودانیه

کابینت سازی آجودانیه

 کابینت سازی آجودانیه بستری را فراهم کرده تا شما با هر نوع سلیقه کابینت آشپزخانه دلخواه خود را از میان طرح های جدید و بسیار متنوع انتخاب نمایید. شرکت کارابینت تولید کننده اصلی کابینت های آشپزخانه این خدمات تخصصی را فراهم کرده است .  این مجموعه ارائه کننده  دکوراسیون چوبی انواع کابینت mdf ، هایگلاس ، ممبران ، نئو کلاسیک ، انزو و کابینت فلزی می باشد و خدمات کارآمد  همچون  طراحی و تولید و نصب با بهترین قیمت کابینت آشپزخانه به مشتریان خود خدمات ارائه می دهیم. ما تمام تلاش خود را بکارمیگیریم تا محصولاتی درخور شما عزیزان که حاصل دانش فنی و به کارگیری بهترین متریال مصرفی برای محصولاتمان است فراهم آوریم. تیم طراحای و مشاوره ما آمادگی هر خدمتی از جمله طراحی و نصب انواع کابینت های مدرن  و لوکس آشپزخانه  داراست .برای سفارش  بهترین دکوراسیون داخلی از جمله انواع کابینت آشپزخانه در آجودانیه و محل های همجوار با بهترین کابینت سازی و طراحی داخلی با شرکت کارابینت تماس بگیرید . و همراه ما باشید با بررسی این منطقه و خدمات کابینت ساز ما در محله آجودانیه

واحد فروش کابینت
02188628011

 

آشنایی با محله آجودانیه تهران

تاریخچه محله آجودانیه

آجودانیه متعلق به آقارضاخان اقبال السلطنه وزیر قورخانه ناصرشاه قاجاربوده که از ابتداآجودان مخصوص شاه بود و به علاوه حسابدار ناصرالدین شاهبود.

آقا رضاخان زمین‌های آجودانیه را از مالکان خرید و از آن پس این منطقه به چاله باغ معروف شد. بعدها این زمین‌ها به دست میرآخور (پسر عضدالملک نایب‌السلطنه) افتاد. او نیز درختان باغ را قطع کرد و زمین آن را به ارباب جمشید و لشکر فیروز فروخت، و نهایتاً فردی به نام چیت‌ساز مالک آن شد. این .منطقه از محله‌های اصیل تهرانی است و جرم و جنایت در آن کم است. دارای ساختمان های لوکس و استاندارد است و ساکنین آن افراد مرفهی هستند.

موقعیت جغرافیایی

آجودانیه (خ سباری) از شمال به داراباد ،کاشانک و از جنوب به فرمانیه و از شرق به اقدسیه و از غرب به نیاوران متصل می گردد

 

 

خرید کابینت لاکچری هایگلاس در  آجودانیه

طرح های جدید  و کابینت های لوکس و مدرن  کابینت هایگلاس  را از کارابینت بخواهید . در نقاطی که  گران قیمت هستند باید بهترین دکوراسیون ساختمان و بهترین دکوراسیون داخلی صورت پذیرد آنهم به وسیله متخصصین و طراحان زبده  کابینت آشپزخانه ،که در برگیرنده تیم اجرایی دقیق و منظم و پشتیبانی آنلاین دارد . ازین رو کارابینت میتواند تجربه خوبی برای همکاری با شما باشد  چرا که :

  • کارشناسی در محل با دیزاین بسیار دقیق توسط طراحان کابینت ساز ما در آجودانیه انجام میپذیرد.
  • برگه سفارش همراه با قرارداد معتبر تنظیم میگردد
  • تحویل به موقع با تضمین شرکتی لحاظ میشود .
  • انتخاب کلیه آیتم ها از قبیل رنگ و طرح ، دستگیره و... به عهده مشتری میباشد
  • نصب و ترازبندی کابینت با نظارت مستقیم مدیریت اجرایی کارابینت انجام خواهد شد
  • کابینت ساز در آجودانیه موقعیت آجودانیه را در اولویت لاکچری بودن لوکیشن و مهم بودن دقت انجام کار میداند  .
  • و بدانید بهترین طرح های کابینت ممبران در آجودانیه را خواهید داشت .
  • و در نهایت بهترین گارانتی  با جزییات دقیق از تولیدی کابینت در آجودانیه شامل سفارش شماست .

آیا قیمت کابینت های گلاس تفاوت زیادی با کابنیت ام دی اف دارد ؟

در مقایسه با کابینت ام دی اف ، کابینت گلاس گران تر است و هزینه آن تنها با کیفیت و دوام بالاتر افزایش می یابد. با این حال، اگر در حال بازسازی آشپزخانه خود هستید و رویای کابینت های شیشه ای را برای همیشه در سر می پرورانید، ممکن است هزینه یکبار مصرف آن ارزشش را داشته باشد

آشپزخانه مناسب برای نصب کابینت های گلاس چیست ؟

یکی دیگر از مکان های استراتژیک برای قرار دادن کابینت ها، کنار پنجره یا درب شیشه ای است. سطوح شیشه ای نور طبیعی وارد شده را منعکس می کنند و در نتیجه فضای آشپزخانه شما بزرگتر و روشن تر به نظر می رسد.

نمونه پروژه کابینت لوکس هایگلاس

طراحی و اجرای کابینت ام دی اف در آجودانیه

اگرچه کابینت های چوبی محبوب ترین مدل های کابینت آشپزخانه هستند و البته که انتخاب برتر کابینت ام دی اف نیست. ام دی اف یک محصول جایگزین چوب محبوب است که برای قفسه بندی، کابینت، قالب گیری، تزئینات، درها و حتی مبلمان استفاده می شود.با مشورت با کابینت سازی آجودانیه راحت تر انتخاب کنید

آیا کابینت ام دی اف بادوام است؟

ام دی اف نسبتاً پایدار است و احتمال تاب برداشتن یا پیچ خوردگی کمتری دارد. اگر در منطقه ای با نوسانات شدید رطوبت زندگی می کنید، ممکن است متوجه شوید که چوب خانه شما تغییر شکل می دهد یا شروع به ترک خوردن می کند. مزیت چوب ام دی اف این است که تاب نمی خورد… تا زمانی که آسیبی نبیند یا رنگ آن شکسته باشد!

با وجود اینکه وزن آن بیشتر از چوب طبیعی است، ام دی اف قدرت تحمل وزن زیادی را بدون افزایش ضخامت ورق ندارد. یکی از نقاط ضعف سطح صاف آن این است که پس از اعمال روکش انتخابی، فرورفتگی ها و خراش های MDF مانند چوب طبیعی قابل رفع نیست. همانطور که گفته شد، هیچکس قصد ندارد درهای آشپزخانه خود را مورد سوء استفاده سنگین قرار دهد، بنابراین داشتن ام دی اف برای درب کابینت به جای چوب ضرری نخواهد داشت. در حالی که جعبه کابینت ام دی اف روش معمولی نیست، درب های کابینت ام دی اف بسیار محبوب هستند و انتخابی عالی در هر آشپزخانه ای ایجاد می کنند.

نکته : برای انتخاب بهترین قیمت کابینت ام دی اف در آجودانیه و خاص بودن طرح نسبت به طرح های اجرایی در نقاط شمال تهران یک مشاوره رایگان از کارشناسان کارابینت بگیرید 

هزینه کابینت ام دی اف

وقتی صحبت از هزینه ام دی اف به میان می آید، هرچه تخته فیبر ضخیم تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود.کابینت سازی در آجودانیه و هزینه ام دی اف می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. کیفیت محصول، ضخامت، و همچنین پرداخت. یک روکش رنگ شده با کیفیت بالا 10 تا 15 درصد بیشتر از برخی از محصولات چوبی طبیعی و لکه دار هزینه دار

کابینت چوب طبیعی

کابینت های چوب طبیعی جایگزینی متمایز برای ام دی اف هستند. گزینه های چوب سخت مانند افرا، توس، گیلاس، بلوط و گردو یک زیبایی منحصر به فرد را ارائه می دهند که با ام دی اف نمی آید. به عنوان محصولات طبیعی، هیچ دو قطعه کابینت از یک چوب کاملاً شبیه به هم نیستند. درست مانند خود درختان، تفاوت های جزئی از یک دال به دال دیگر وجود خواهد داشت. تضمین ظاهری زیبا و خاص گزینه های طبیعی چوب سخت با تغییرات دما یا رطوبت منبسط و منقبض می شوند و در نتیجه در طول زمان مستعد تاب خوردن می شوند. در حالی که تاب برداشتن رطوبت قابل توجهی را می طلبد یا در یک دوره زمانی طولانی اتفاق می افتد، هنوز هم در انتخاب کابینت های چوبی طبیعی باید به آن توجه داشت.کابینت سازی آجودانیه شما را در این امر یاری رسان است.

اجرای کابینت های ممبران در آجودانیه

کابینت‌های ممبران از محبوب‌ترین کابینت‌های آشپزخانه هستند. این نوع کابینت به نسبت گران و پرهزینه است؛ چهارچوب این نوع کابینت معمولا از ام‌دی‌اف سفید ساخته می‌شود. برای ساخت قسمت‌های قابل رویت این نوع کابینت، ام‌دی‌اف خام را توسط دستگاه CNC حکاکی کرده، سپس تحت مکش و خلا، روکش طرح‌داری از جنس PVC را روی ام‌دی‌اف خامِ حکاکی‌شده می‌چسبانند. سمت دیگر یک لایه از جنس پی‌وی‌سی سفید است که از ابتدا پشت ام‌دی‌اف خام توسط کارخانه چسبانده شده است.

چرا کابینت ممبران ؟

  • قابلیت ابزار خوری زیادی دارد
  • و امکان منبت‌کاری و حکاکی بر روی آن‌ها وجود دارد
  • هم مناسب سبک مدرن هستند و هم کلاسیک.
  • تنوع طرح و مدل
  • تمیز شدن ساده
  • تنوع رنگ بالا
  • مقاوت به رطوبت و حرارت
  • سبک
  • هزینه جانبی اندک

 معایب کابینت

از معایب کابینت ممبران این است که در هنگام ساخت باید وکیوم شدن روکش بر روی تخته به درستی انجام شود، چرا که در طولانی مدت می‌تواند باعث جدا شدن روکش از روی تخته شود. هم‌چنین این کایینت در برابر نور خورشید چندان مقاوم نبوده و بنابراین بهتر است برای آشپزخانه هایی که کابینت در معرض نور خورشید قرار دارد، استفاده نشود.

آخرین نمونه کارهای کابینت های ممبران

کابینت سازی انزو در آجودانیه

 با روند رو به رشد طرح های انزو  به عنوان جدیدترین و لوکس ترین طرح های کابینت آشپزخانه  شناخته شده است.از آنجا که این محصول ظریف و حساس می باشد توصیه ما به شما این است که حتما از تولیدکننده های متخصص و صاحب دانش تهیه بفرمایید . کارابینت نیز از دسته تولید کنندگانی میباشد که در تولید و نصب کابینت انزو در آجودانیه و کلیه نقاط دیگر شمال تهران که دکوراسیون داخلی برایشان بسیار مهم میباشدخدمت رسانی میکند . اگر به دنبال بهترین و جدیدترین طرح ها ی کابینت آشپزخانه هستید میتوانید با مشاوران کارآزموده کارابینت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *