مقالات mdf

سبک گلچین دکوراسیون

سبک گلچین دکوراسیون

سبک گلچین دکوراسیون

یکی از سبک های زیبای دکوراسیون داخلی , سبک گلچین دکوراسیون است , این سبک همانطور که از نامش پیداست در ترکیب خود از عناصر مختلفی استفاده می کند که هر یک از این عناصر و اجزا مربوط به یک دوره سبک و الگو است با اجرای این سبک می توانید فضایی منحصر به فرد و زیبا را بر اساس سلیقه خود در منزل پیاده کنید . کارابینت ارائه کننده طرح های مدرن کابینت آشپزخانه با مدل های روز کابینت ام دی اف ، نئوکلاسیک ، هایگلاس و کابینت های انزو در خدمت شماست . برای مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با :

  • معرفی سبک گلچین دکوراسیون و ویژگی های آن
  • نحوه طراحی دکوراسیون داخلی به سبک گلچین
  • 5 نکته مهم که در اجرای سبک گلچین می تواند به شما کمک کند
سبک گلچین دکوراسیون

معرفی سبک گلچین دکوراسیون و ویژگی های آن

در سبک گلچین دکوراسیون  ( electic )از عناصر مختلف , سبک ها و الگوهای طراحی متفاوت برای ایجاد فضایی زیبا و منحصر به فرد استفاده می شود در این سبک فضایی چند وجهی از ایده های مختلف از سبک های معماری ایجاد می شود و در آن می توان  طیف وسیعی از رنگ ها , الگوها و مواد و مبلمان را به کار برد, بافت های متفاوت و رنگ های متضاد در کنار هم در انتهای کار اتاقی منسجم را ایجاد می کند , این سبک همه چیز در مورد بازی با عناصر است و دست شما را در انتخاب دیگر سبک ها باز خواهد گذاشت , به عبارتی مهم نیست که به ترکیبی شلوغ دست پیدا کرده اید مهم این است که هارمونی خوبی در کنار هم ایجاد شده است . مهم ترین ویژگی های آن شامل موارد زیر است .

  • ترکیب سبک های مختلف اعم از مدرن و کلاسیک , روستیک و شهری یا مدیترانه و آسیایی
  • هماهنگی و تعادل در طراحی
  • استفاده از رنگ های خنثی
  • دیوارهای ساده
  • قرار دادن بافت های مختلف در کنار هم ( قرار دادن بافت صاف در کنار بافت ناهموار و خشن )

نحوه طراحی دکوراسیون داخلی به سبک گلچین

پالت رنگی مناسب سبک گلچین :

از بهترین قسمت های سبک گلچین دکوراسیون این است که می توان با رنگ وشکل به طور نامحدود کار کرد , از رنگ به عنوان عامل بدون  قید و محدودیت استفاده کنید  انتخاب رنگ مناسب می تواند نقطه شروع در اجرای سبک گلچین دکوراسیون باشد برای شروع رنگ خنثی و رنگ های زنده و ملموس  استفاده کنید مانند قرمز , زرد , نارنجی و بنفش  , انتخاب یک رنگ آرام و خنثی در سراسر این سبک باعث ایجاد شگفتی هایی در کنار رنگ تأکیدی منتخب شما می شود به خصوص هنگامی که از جنبه های مختلف اتاق استفاده می کنید به جای فضای شلوغ فضایی هماهنگ ایجاد می شود , پالتی از سبز , آبی و زرد برای وسایل بهتر از ترکیبی رندوم از رنگ هایی که در سراسر اتاق پراکنده هستند دارند.

قیمت هر متر کابینت درب شیشه ای

اهمیت نورپردازی در سبک گلچین :

در سبک گلچین با استفاده از پنجره های بزرگ می توان نور طبیعی را به داخل منزل انتقال داد به علاوه استفاده از چراغ هایی با طراحی های خاص می توان جوی گرم و صمیمی ایجاد نمود .

نوع پوشش دیوار در سبک گلچین :

در این سبک بهتر است دیوار های خانه سفید و  ساده باشند , زیرا تصاویر پس زمینه ای پیچیده می توانند افزودن دیگر عناصر طرح دار را دشوار کنند , دیوار های تزئین شده ساده باعث می شود تا این سبک در جاهای دیگر نیز استفاده شود , دیوارهای نقاشی شده نسبت به استفاده از پوشش ها دیوارهای پر جنب و جوش کارایی کمتری دارند , برای زیبایی هر چه بیشتر دیوارها  تابلو نقاشی هایی با موضوع گل و گیاه استفاده کنید همچنین می توان دیگر اشیاء دیواری زیبا را به دیوارها افزود .

مبلمان  مورد استفاده در سبک گلچین :

در دکوراسیون داخلی به سبک گلچین باید از مبلمان هایی استفاده کرد که طراحی خاص و زیبا دارند, مبلمان هایی با الگوهای گلی , نقاشی ها یا تزئینات با رنگ روشن  برای این سبک مناسب می باشند , هنگام برنامه ریزی برای مبلمان منزل از سبک های دیگر الهام بگیرید و اکر سر در گم هستید با رنگ زمینه ای ساده و خنثی پیش بروید و اتاق را با بافت های غیر معمول تکمیل کنید .

اکسسوری سبک گلچین :

دکوریجات و اکسسوری های زیبای ساخته شده از چرم , سفال , چوب و دیگر مواد طبیعی می تواند بر زیبایی سبک گلچین بیافزاید , می توان با ترکیبی از وسایل عتیقه و سنتی و لوازم مدرن و کنار هم قرار دادن آنها به جای ظاهری شلوغ جلوه ای منسجم و جذاب ایجاد نمود .

5نکته مهم که در اجرای سبک گلچین می تواند به شما کمک کند .

  • پالت های رنگی هدفمند انتخاب شوند .
  • استفاده از کنتراست بالا
  • از رنگ های آرام و خنثی برای فضای خود استفاده کنید .
  • برای جلوگیری از درهم برهمی نیاز است تا از یک رنگ , بافت یا تکسچر و ابعاد استفاده کنید.
  • می توان مبلمان مدرن و یا آنتیک از چند کشور مختلف را گرد هم آورد .
طرح های روز کابینت آشپزخانه در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *