دکوراسیون خانه

سبک فرانسوی دکوراسیون داخلی

سبک دکوراسیون فرانسوی

سبک فرانسوی در دکوراسیون داخلی

یکی از زیباترین سبک ها برای چیدمان منزل , اجرای سبک فرانسوی در دکوراسیون  داخلی است این سبک به دلیل داشتن اصالت فرانسوی مناسب آن دسته از افرادی است که به فرهنگ فرانسه و روحیه اشرافی علاقه زیادی دارند . کارابینت تولید کننده کابینت آشپزخانه در کرج با طرح های لوکس کابینت   نئوکلاسیک ، های گلاس و ام دی اف و همچنین  کابینت انزو در خدمت شماست . برای مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با  :

  • آشنایی با سبک فرانسوی در دکوراسیون داخلی و ویژگی های آن
  • چگونه در دکوراسیون سبک فرانسوی را اجرا کنیم ؟
  • چیدمان آشپزخانه به شبک فرانسوی
  • طراحی اتاق خواب به سبک فرانسوی
سبک دکوراسیون فرانسوی

آشنایی با سبک فرانسوی در دکوراسیون داخلی  و آن

سبک فرانسوی در دکوراسیون داخلی جزء پر هزینه ترین سبک ها محسوب می شود , اشرافیت و تجملاتی بودن مطمئنا مستلزم صرف زیاد می شود ,  در این سبک تمام وسایل باید لوکس و اشرافی باشند , وسایل قدیمی عتیقه , لوستر های مجلل , آینه و شمعدان های فلزی با آویزهای کریستالی زیبا و استفاده از انواع دکورهای لوکس و مجلل درچیدمان منزل باعث زیبایی و محبوبیت هر چه بیشتر آن شده است .

ویژگی های بارز این سبک شامل

  • انواع گچ بری و حاشیه های تزئینی
  • وسایل چوبی
  • سقف های بلند
  • پنجره های بزرگ
  • نقاشی های با قاب های طلا و نقره

چگونه در دکوراسیون داخلی سبک فرانسوی را اجرا کنم ؟

رنگبندی مناسب در دکوراسیون فرانسوی :

یک اصل مهم در اجرای سبک فرانسوی در دکوراسیون داخلی استفاده از رنگ های ملایم و روشن  است که اغلب رنگ خنثی است این رنگ می تواند سبز زمردی , آبی روشن , خاکستری روشن و یا رنگ های یاسی باشد .

مرکز کابینت سازی کرج کجاست  ؟

دیوار و سقف و کفپوش در سبک فرانسوی چگونه باشد ؟

دیوارها در این سبک  جلوه ای خاص در فضا ایجاد می کنند , آنها را می توان به رنگ مات یا نیمه مات رنگ امیزی کرد , در بیشتر موارد نیز از کاغذ دیواری استفاده می شود که در این صورت از تصویرهای سنتی و مدرن فرانسوی که آمیخته با نقش و نگار هستند استفاده شود , در سبک فرانسوی قاب های بزرگ یک ستون مخصوص روی دیوار ( جایی که لامپ ها , آینه ها و نقاشی ها در انجا قرار میگیرد ) را مزین می کند , برای پوشش کف در این سبک لمینت , پارکت , گرانتیت سرامیکی براق و یا سنگ های صیقلی انتخابی ایده آل هستند بر روی این کفپوش می توان قالیچه هایی کوچک با الگوی گیاهان قرار داد .

نورپردازی سبک فرانسوی :

مورد دیگر که در اجرای این طرح باید به آن توجه شود بحث نورپردازی است , خانه هایی به سبک فرانسوی پنجره های نورگیر و سقف های بلند دارند , برای فضاهای رسمی در این سبک از نورهای زیاد و برای فضاهای شخصی از نور ملایم استفاده کرد , این سبک از وسایل روشنایی متنوعی مانند لوسترهای برنزی با کریستال های آویز و یا آویزهایی ساخته شده با شمعدان  ولامپ های کف استقبال می کند .

ویژگی مبلمان و پرده سبک فرانسوی :

مبلمانی که در دیزاین سبک فرانسوی استفاده می شود , می بایستی که طراحی خاص داشته باشد , مبلمان گرانقیمت سلطنتی  با پایه های باریک منبت کاری شده بهترین مبلمان برای این سبک محسوب می شود , پارچه این مبلمان نیز در عین ساده بودن باید از گران ترین و بهترین متریال تهیه شود در رابطه با رنگ مبلمان لازم نیست که تمام مبلمان را با یک رنگ انتخاب نمود نکته مهم داشتن هارمونی قطعات مبلمان با هم است .

استفاده از پرده های ابریشمی  زیبا باعث ایجاد جذابیت خاصی در فضا می شود اما طراحی آنها باید به گونه ای باشد که راحت بتوان آن را باز کرد و نور خورشید را به اتاق انتقال داد .

سفارش کابینت های گلاس با یراق درجه یک

انتخاب اکسسوری در سبک فرانسوی :

در این سبک تمام وسایل و اکسسوری باید لوکس و اشرافی باشد , استفاده از مجسمه های چینی و شیشه ای  , شمعدان های حجیم و شیک , لامپ های رومیزی ,  گلدان ها و کوسن های گلدوزی شده طلایی , پرده های قدیمی , جعبه های جواهر با جنس فلز  در استایلی ریز جثه همراه با نقش و نگارهای زیبا و چشم نواز  و پارچه های توری دستباف برای پوشش میز در دیزاین های سبک فرانسوی است

چیدمان آشپزخانه به سبک فرانسوی

آشپزخانه های سبک فرانسوی به صورت جزیره طراحی می شوند و فضای آنها از سالن پذیرایی جدا نیست , آشپزخانه هایی با این طرح به صورت لوکس و لاکچری است , در طراحی کابینت ها از چوب های با کیفیت استفاده می شود در فضای آشپزخانه هایی با این سبک باید از لوازم تزئینی مانند ظروف و وسایل آشپزخانه در قفسه های باز یا روی کابینت های آشپزخانه چید همچنین استفاده از ویترین ها و قفسه های زیاد در فضای آشپزخانه از شاخصه های اصلی این طرح محسوب می شود , میز و صندلی با خطوط صاف و ناهار خوری با تزئینات طلاکاری را می توان در سبک آشپزخانه فرانسوی استفاده کرد .

طراحی اتاق خواب به سبک فرانسوی

در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب به سبک فرانسوی از رنگ های طلایی , بژ و قهوه ای استفاده می شود همچنین می توان به عنوان رنگ های مکمل از رنگ آبی آسمانی , سبز فسفری و روشن نیز استفاده نمود , در طراحی اتاق خواب با این سبک سادگی و نور پردازی منظره زیبایی ایجاد می کند , اشیاء تزئینی و مجسمه ها از طبیعت الهام میگیرند پوشش کف نیز همان لمینت , پارکت و.. می باشد که به آن اشاره نمودیم و برای بزرگ نشان دادن فضا از رنگ های روشن استفاده کنید , یک تخت خواب پارچه ای با تاج بلند  می تواند سایبانی شیک از پارچه های شفاف مزین شده با گلدوزی طلایی و حاشیه دار و متکا و پتو روکش گلدوزی یا روبان دوزی شده داشته باشد اتاق خواب را با نور کم و ملایم نورپردازی می کنند تا مکانی آرامش بخش برای خواب باشد .

لیست قیمت کابینت ام دی اف 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *