دکوراسیون خانه

سبک همپتونز دکوراسیون

سبک همپتونز

سبک همپتونز دکوراسیون

از جمله سبک های آرامش بخش و جذاب  , سبک همپتونز دکوراسیون بوده که به عنوان  سبک ساحلی نیز شناخته می شود , می توان با به کاربردن  المان های طبیعی , جزئیات ظریف دریایی و استفاده فراوان از رنگ سفید این سبک زیبا و جذاب را در دکوراسیون داخلی ایجاد نمود . طرح های مدرن کابینت ام دی اف ، های گلاس ، نئوکلاسیک و انزو را از تیم کابینت ساز کارابینت بخواهید . برای مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با  :

  • سبک همپتون چیست و چرا به آن همپتون می گویند ؟
  • سبک همپتونز دکوراسیون و ویژگی های آن
  • طراحی دکوراسیون داخلی به سبک همپتونز
  • طراحی آشپزخانه به سبک همپتونز
  • اجرای سبک همپتونز در اتاق خواب
سبک همپتونز

سبک همپتون چیست و چرا به آن همپتون می گویند ؟

همپتون یک خط ساحلی و متشکل از روستاهایی است که در ساحل شرقی ایالات متحده آمریکا قرار دارد این خط ساحلی مقصدی برای ثروتمندان شناخته شده و مجموعه از سواحل دست نخوردهو املاک قرن 18 است و توسط افراد ثروتمند در گروهی از شهرستان ها در جزیره نیویورک ساخته شده است این سبک با طرح های جذاب و حال و هوای ساحلی مطابقت دارد .

سبک همپتونز دکوراسیون چیست و ویژگی هایی آن

سبک همپتونز دکوراسیون یا سبک همپتون, سبکی آرامش بخش و جذاب است که با جزئیات خاص و دلنشین خود دکوراسیون داخلی را به خوبی تغییر داده و حس دلنشینی را القا می کند , دیوارهایی سفید رنگ, مبلمان کتان  و بسیاری از تم های ساحلی و آبی رنگ و اکسسوری های طبیعی دریایی باعث زیبایی هر چه بیشتر این سبک شده همچنین  مکان های داخلی آن نیز مانند خانه های ویلایی دریایی جادار و بزرگ می باشد .

ویژگی های این سبک شامل موارد زیر است .

  • استفاده زیاد از رنگ روشن مانند رنگ سفید , زرد , سبز و آبی
  • تم های ساحلی
  • نور طبیعی زیاد
  • متریال های طبیعی مانند چرم , پنبه , پشم و کتان
  • گیاهان سر سبز و گل های طبیعی
  • درب های و پنجره های تمام قد شیشه ای

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک همپتونز

رنگ مناسب سبک همپتونز :

از اصلی پالت رنگی در سبک همپتونز دکوراسیون , رنگ سفید است , این رنگی را می توان با تم های رنگی آبی , خاکستری , سبز و رنگ چوب کامل نمود , تم های رنگی آبی حس آرامش اقیانوس را در محیط القا کرده و باعث می شود شما احساس آرامش بیشتری داشته باشید , استفاده از رنگ سفید در دیوارها فضا را بازتر نشان می دهد و یک زمینه مناسب برای شروع اجرای این سبک است.

کفپوش و فرش مناسب سبک همپتونز :

 همچنین استفاده از کفپوش های چوبی با رنگ های گرم که با فرش بافت دار یا طرح ظریف پوشانده و تزئین شده توصیه می شود , فرش های آنتیک نیز  با رنگ های ملایم و سبک کلاسیک با رنگ های آبی و هلویی و فرش های پشمی و ابریشمی , راحتی را برای پاها و حس آرام بخش ساحلی را برای منزل به ارمغان می آورد .

استفاده از نور فراوان در سبک همپتونز :

یکی از نکات مهم که در اجرای سبک همپتونز نباید آن را فراموش کرد استفاده فراوان از نور طبیعی در فضای داخلی بوده که نشان دهنده یک خانه ساحلی به این سبک است  بدین منظور باید از درب ها و پنجره های تمام قد شیشه ای استفاده کرد ,اگر خانه شما از نور طبیعی بهره نمی برد استفاده از نور مصنوعی , لامپ ها و روشنایی های محیطی نرم نقش مهمی در ایجاد فضای دلنشین دارد از نورهای تیز و سربسته نیز خودداری کنید  به کاربردن پالت رنگی سفید به خصوص در دیوار نیز به روشن تر نشان دادن فضا کمک می کند .

مبلمان مناسب سبک همپتونز :

در سبک همپتونز بیشتر از مبلمان راحت و لوکس  با کوسن های روکش دار و بالشتک های نرم استفاده می شود , هنگام انتخاب مبلمان به دنبال ویژگی های ساده باشید و نیز روی کیفیت خوب سرمایه گذاری کنید تا سال ها برای شما کارایی داشته باشد مبلمان دکوراسیون شما باید هماهنگ با سبک و رنگ فضای داخلی باشد .

تأثیراکسسوری و دکوریجات در سبک همپتونز :

برای تکمیل این فضای آرامبخش و منحصر به فرد می توان از اکسسوری های مربوط به این سبک از جمله صدف ها , شیشه های تزئینی آبی رنگ , عروسک های دریایی , تابلونقاشی هایی از دریا و ساحل و.. استفاده کرد استفاده از گیاهان سر سبز به جای گل های رنگارنگ به این فضا ظاهری تمیز و زیبا می بخشد .

طراحی آشپزخانه به سبک همپتونز

آشپزخانه ای که به سبک همپتونز طراحی شده است نور زیاد و فضایی دلباز داشته و رنگ غالب در آن سفید است با خلوت کردن این آشپزخانه با وسایل غیر ضروری می توانید آن را بزرگ تر نشان دهید , ظروف را به سبک سنتی انتخاب کنید کابینت های پانل شده به سبک شیکربا دستگیره های نقره ای یا کرومی نمونه ای از آشپزخانه به این سبک است.

اجرای سبک همپتونز در اتاق خواب

دراتاق خواب به سبک همپتون نیز می توان از طرح های ساحلی و رنگ های آبی استفاده نمود چراغ های کوچک که نور ملایم دارند و کفپوش های چوبی از دیگر عناصر تکمیلی در این سبک محسوب می شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *