دکوراسیون آشپزخانه, دکوراسیون خانه

کابینت هایگلاس، همیشه روی مد بمانید

رنگ سفید از زمان‌های قدیم، مورد پسند و علاقه مردم بوده است و دلیل آن، زیبایی، پاکی و بازتاب نور بیشتری است که رنگ سفید نسبت به سایر رنگ‌ها دارد. رنگ طلایی نیز از زمان قدیم، نماد اشرافیت و شکوه بوده است و به همین دلیل در ساخت بناها و المان‌های اشرافی و سلطنتی بسیار به کار می‌رفته و امروزه نیز بکار می‌رود. حال تصور کنید ترکیب دو رنگ سفید و طلایی در کنار هم، تا چه حد می‌تواند زیبا و الهام‌بخش باشد!

کابینت‌ سفید طلایی به دلیل آنکه خود هایگلاس، متریالی درخشنده و براق است، ویژگی‌های دو رنگ سفید و طلایی را بیشتر به محیط و چشم بیننده منعکس خواهد نمود. بنابراین با انتخاب این کابینت، شما آشپزخانه‌ای با تمام ویژگی‌های گفته شده خواهید داشت. کابینت سفید طلایی با توجه بهترکیب رنگهایش جلوه ای کلاسیک در عین حالی که مدرن  است به فضای شما میدهد زیرا رنگ طلایی همیشه یک رنگ سلطنتی به حساب می آید .

مواردی که باید در انتخاب کابینت سفید طلایی هایگلاس به آن توجه کنید:

هر نوع کابینت، با هر رنگ و هر متریالی که انتخاب می‌کنید، ویژگی‌های خاصی دارد که با دانستن آن‌ها می‌توانید انتخاب بهتر و جذاب‌تری داشته باشید.

  • مناسب برای فضاهای کوچک و بزرگ :

به طور کلی رنگ سفید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای آشپزخانه‌های کوچک است، بنابراین اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است کابینت سفید طلایی هایگلاس می‌تواند یک گزینه‌ی ایده‌آل باشد، خصوصا آنکه بازتاب نور بالای هایگلاس، فضای کوچک آشپزخانه را بزرگتر و پرنورتر نیز نشان خواهد داد.

اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ و جادار است، باز هم کابینت سفید طلایی هایگلاس می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد، زیرا محدودیت چندانی در انتخاب رنگ کابینت نخواهید داشت.

  • مناسب برای فضاهای کم‌نور :

کابینت سفید طلایی هایگلاس ، بازتاب نور فوق‌العاده‌ای دارد و اگر آشپزخانه شما پنجره ندارد و یا نور کافی به درون آن نمی‌تابد، این گزینه انتخاب مناسبی است. کابینت هایگلاس به دلیل براق بودن و درخشندگی، خصوصا رنگ های روشن‌تر آن، نور را به طور کامل به محیط باز می‌گرداند و به دلیل همین ویژگی، برای آشپزخانه‌های کوچک و کم‌نور بسیار ایده‌آل است.

  • ساده و شکیل، اما جلوه‌گر :

سبک کابینت هایگلاس ، مدرن است و کابینت مدرن، در زمره‌ی کابینت‌های ساده و بی‌آلایش دسته‌بندی می‌شود. با این وجود، به دلیل آنکه رنگ طلایی، خود نمادی از اشرافیت و تجمل محسوب می‌شود، ترکیب رنگ طلایی با سفید ، می‌تواند سادگی را با شکوه ترکیب و در هم آمیخته کند.

  • کم دوام در برابر نفوذ آب :

کابینت هایگلاس جزو کابینت‌های ضد آب و ضد رطوبت نیست ؛ بنابراین اگر ازین کابینت در آشپزخانه‌تان استفاده می‌کنید باید مراقبت بیشتری از کابینت‌های خود انجام دهید که خیس یا مرطوب نشود و اگر چنین شد، به زودی آن را خشک کنید.
اگر میخواهید بیشتر درمورد کابینت های‌گلاس بدانید مقاله کابینت هایگلاس را مطالعه کنید

بدیهی است هر چه بیشتر و بهتر از کابینت‌های خود مراقبت کنید، عمر بیشتری خواهند داشت، خصوصا کابینت سفید طلایی هایگلاس که درخشندگی و زیبایی در آن، جلوه‌گر است.

  • نیازمند به تمیزکاری بیشتر :

همه‌ی کابینت‌ها، نیاز به تمیزکاری مداوم و دقیق دارند، اما اگر کابینت شما، رنگ روشن‌تر یا براق‌تری داشته باشد، لزوم به تمیزکاری، بیشتر حس خواهد شد.

اگر گزینه‌ی انتخابی شما کابینت سفید طلایی هایگلاس است، باید آن را در فواصل کوتاهتری تمیز کنید. این رنگ و سبک از کابینت، اثر لکه دست و اثر انگشت را نشان خواهد داد، همچنین، اگر لکه‌های رنگی غذا مانند رب یا سس بر روی آن بریزد، ممکن است رد آن باقی بماند. پس لازم است همواره تمیزی و پاکیزگی را در دستور کارتان قرار دهید.

کابینت سفید طلایی

جلوه و زیبایی کابینت‌ سفید طلایی هایگلاس به تمیزی و درخشندگی آن است، بنابراین اگر خیلی اهل تمیزکاری نیستید یا فرصت انجام آن را ندارید، کابینت دیگری را انتخاب کنید!

  • هماهنگی با سایر اجزای آشپزخانه :

اگر کابینت سفید طلایی هایگلاس گزینه‌ی انتخابی شما برای کابینت آشپزخانه است، لازم است اجزای آشپزخانه را در هماهنگی با این رنگ انتخاب کنید. به عنوان مثال، یخچال، لباس‌شویی و ماشین ظرف‌شویی بهتر است به رنگ سفید باشند نه نقره‌ای یا سیلور. در مقابل، پیشنهاد می‌دهیم از المان‌های طلایی رنگ در آشپزخانه‌تان استفاده کنید، مانند لوستر طلایی رنگ، شیرآلات طلایی یا ظروفی که در آن‌ها رنگ طلایی بکار رفته است؛ مانند سرویس چینی سفید و طلایی!

  • سفید و طلایی ؛ ترکیب رنگی لوکس و مدرن :

در بازه‌های زمانی مختلف، رنگ و ترکیب‌ رنگی خاص مد می‌شود. از خصوصیات بارز رنگ سفید طلایی این است که در بیشتر ایام و بازه‌های زمانی، مد و منطبق بر مد روز است. علاوه بر آن، خود کابنیت هایگلاس ، کابینتی مدرن محسوب می‌شود، پس با انتخاب کابینت سفید طلایی هایگلاس ، یک تیر و دو نشان زده‌اید!

هم کابینتی لوکس و امروزی دارید و هم انتخابی کرده‌اید که سالیان سال می‌تواند مدرن و منطبق بر مد روز باشد.

  • هماهنگی با دکوراسیون منزل :

طلایی، رنگ خاصی است و زیبایی آن در هماهنگی و هارمونی، خود را نشان می‌دهد. بهتر است تم کلی خانه و دکوراسیون منزل شما نیز، هماهنگ با رنگ آشپزخانه‌تان که سفید طلایی است باشد.

از آنجا که سبک کابینت هایگلاس، مدرن است، پیشنهاد می‌دهیم از وسایل و لوازم مدرن و امروزی در دکوراسیون منزل خود بیشتر استفاده کنید.

چند مجسمه‌ی طلایی و سفید می‌تواند، هماهنگی بیشتری بین نشمین و آشپزخانه ایجاد کند.

  • در رنگ طلایی افراط نکنید!

زیبایی طلایی، در کم بودن و محدودیت آن است، همانطور که طلا خود عنصری کم‌یاب است! اگر در استفاده از رنگ طلایی، چه در کابینت‌ها و آشپزخانه و چه در دکوراسیون منزل، زیاده‌روی کنید، توی ذوق می‌زند و زیبایی خود را از دست می‌دهد.

رنگ طلایی، باید سهم کوچکی از دکوراسیون سفید رنگ شما داشته باشد، نه بخش عمده‌ای از آن! همانند باریکه‌های طلا که در دست می‌درخشد و برق آن چشم را خیره می‌کند! که اگر در استفاده از طلا هم افراط شود، زشت و ناپسند خواهد شد.

  • دستگیره‌های طلایی و مدرن :

کابینت مدرن، می‌تواند بدون دستگیره نیز باشد، اما در کابینت سفید طلایی هایگلاس ، این گزینه به شما پیشنهاد نمی‌شود. نخستین دلیل، ذات و متریال هایگلاس است که رد و اثر انگشت را نشان می‌دهد و اگر کابینت شما دستگیره نداشته باشد، رد انگشتان‌تان بر روی کابینت باقی مانده و به چشم می‌آید.

دومین دلیل، استفاده بهینه از رنگ طلایی است. اگر قرار است کابینت آشپزخانه شما، ترکیبی از سفید و طلایی باشد، یکی از بهترین روش‌ها که باعث می‌شود طلایی، به اندازه و بهینه در آشپزخانه‌تان استفاده شود، وجود دستگیره‌های طلایی رنگ است.

البته انتخاب نوع و جنس دستگیره، خود تابع مقررات و قوانینی است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید لینک‌های مرتبط را در  وب‌سایت آکس چوب مطالعه نمایید.

  • صفحه‌ی روکابینتی، نمی‌تواند از جنس هایگلاس باشد !

به دلیل آنکه متریال هایگلاس، در برابر ضربه و خط و خش آسیب‌پذیر است، نمی‌توانید ازین جنس به عنوان روکابینتی استفاده کنید. رنگ روکابینتی برای کابینت سفید طلایی هایگلاس ، می‌تواند قهوه‌ای، مشکی، سفید و غیره باشد.

به عنوان مثال، یک سنگ سیاه براق که در آن رگه‌هایی از طلایی یافت می‌شود یا سنگ سفید با رگه‌های باریک طلایی یک انتخاب مناسب است.

اگر به لوازم چوبی و رنگ قهوه‌ای چوب علاقمند هستید، می‌توانید از روکابینتی قهوه‌ای روشن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *