کابینت سازی در تهران و حومه

کابینت سازی تجریش

کابینت سازی تجریش
کابینت سازی تجریش

کابینت سازی تجریش

  چه در حال بازسازی آشپزخانه باشید و چه شروع به ساخت و ساز جدید کنید، مهم است که با یک طراح آشپزخانه حرفه ای کار کنید. یک متخصص کار آزموده،  بادانش میتواند به شما کمک کند تا از اشتباهات رایجی که ممکن است هزینه و زمان شما را از بین ببرد اجتناب کنید.شرکت کارابینت تولید کننده  انواع کابینت آشپزخانه وتامین کننده کابینت آشپزخانه مدرن . این مجموعه ارائه کننده  دکوراسیون چوبی انواع کابینت mdf ، هایگلاس ، ممبران ، نئو کلاسیک ، انزو و کابینت فلزی می باشد،و خدمات کارآمد  همچون  طراحی و تولید و نصب با بهترین قیمت و بهترین متریال کابینت آشپزخانه به مشتریان خود خدمات ارائه می دهیم کابینت سازی تجریش با بهره گیری از پرسنل مجرب و مشاوره تخصصی زمینه طراحی یک آشپزخانه مدرن با بهترین طراحی آشپزخانه برای خانه رویایی شما در نظر دارد.طرح های مدرن کابینت آشپزخانه تان را به کابینت سازی تجریش شرکنت کارابینت بسپارید.به شما این اطمینان را خواهیم داد که با همکاری با ما یک تجربه شیرین را خواهید داشت. .میتوانید با مشاوران کارآزموده کارابینت در کابینت سازی تجریش تماس بگیرید.همراه ما باشید با بررسی این منطقه و خدمات کابینت ساز ما در محله تجریش

واحد فروش کابینت
02188628011

 

آشنایی با محله تجریش تهران

 محله تجریش

نام قدیمی تجریش ، طجرشت بوده است. محله تجریش دارای تاریخی بسیار تاریخی و قدیمی است. بزرگترین مستندات مربوط به محله تجریش صحن امامزاده صالح تجریش است

بافت محله تجریش تهران

محله تجریش  محله ای بسیار زیبا و تاریخی در  منطقه 1تهران است. محله تجریش یکی از قدیمی ترین محلات شناخته شده در شمیرانات است و امروزه نیز مرکز شهرستان شمیرانات است. قدمت تاریخی تجریش بیش از هزار سال تخمین زده می شود. تجریش در گذشته محله ای بسیار وسیع با محلاتی کوچکتر بوده است ، اما امروزه تجریش محله ای کوچکتر است و تجریش بزرگ به چندین محله مستقل تقسیم شده است.

موقعیت جغرافیایی تجریش

محله تجریش از شمال با خیابان دربندی، خیابان ولیعصر، میدان تجریش، خیابان ملکی، خیابان شهرداری، خیابان دربند و خیابان باهنر، از جنوب با بزرگراه صدر ، بزرگراه مدرس ، خیابان فیاضی و خیابان شریفی منش ، از غرب با از غرب با بلوار نلسون ماندلا و خیابان مریم شرقی و از شرق با خیابان دکتر شریعتی و خیابان موسیوند محدود شده است

گشت و گذار در تجریش

محله تجریش محله گشت و گذار در بهترین اماکن تفریحی و گردشگری شهر تهران است. لیست اماکن تفریحی و گردشگری تجریش بسیار طولانی و دارای ارزش تاریخی و فرهنگی است. برخی از این اماکن دارای ارزش تاریخی و برخی دیگر دارای ارزش تجری و برخی دیگر تفرجگاه و ارزش تفریحی دارند. اما تجریش پر از این گونه اماکن است که برخی از آن ها را با هم مروز می کنیم.

بازار تجریش

قدمت بازار تجریش را به درستی نمی توان تخمین زد. به دلیل وجود بارگاه امامزاده صالح تجریش ، این بازار باید دارای قدمتی بسیار طولانی باشد ، چرا که رونق بازارها در نقاط و اماکن زیارتی در بین ایرانیان رواج داشته است. اما آنچه مشخص است ساخت بازار تجریش به شکل امروزه مربوط به اواخر دوران قاجار است. بازار تجریش یکی از زیباترین بازارهای تهران است. ترکیب بازار تجریش ، امامزاده صالح تجریش ، تکیه تجریش ، بازار زیبای میوه تجریش از این بازار زیبا و قدیمی یکی از بهترین اماکن تفریحی و گردشگری تهران را ساخته است.

بازارگردی در تجریش

برای مسافران تجریش ، یکی از بخش های زیبای آن ، پاساژ گردی است. به جز بازار تجریش ، این محله پر از پاساژ و مگامال است و برای کسانی که به دنبال خرید و تفریح در کنار هم هستند ، تجریش یکی از بهترین ها است.

پاساژ قائم

پاساژ قائم تجریش را شاید بتوان قدیمی ترین پاساژ چند طبقه تجریش نام برد. پاساژ قائم در کنار بازار تجریش مجموعه ای از سنت و مدرنیته را به وجود آورده اند که برای بازارگردان تهرانی بسیار زیبا و دیدنی است. پاساژ قائم مجموعه ای از فروشگاه های پوشاک و صنایع دستی است ، اما جذابترین قسمت پاساژ قائم برای بانوان فروشگاه های طلا و جواهرات این پاساژ است.

مجتمع تجاری ارگ

مجتمع تجاری ارگ از جمله بزرگترین مگامال های تهران است. مجتمع تجاری ارگ در خیابان ملکی و بین میدان تجریش و کاخ موزه سعد آباد ساخته شده است. مجتمع تجاری ارگ از مدرنترین سازه ها و مگامال های تهران است که سازه ای کاملا فلزی دارد. از زیبایی های مجتمع ارگ تجریش ، نورپردازی زیبای این مجتمع در شب است.

طراحی و نصب کابینت های ممبران در تجریش

چرا  کابینت ممبران یک گزینه پیشرو است؟ 

تعریف ممبران:غشاء یک فویل پلی وینیل کلراید (PVC) است. در روکش های مات، براق و حتی چوبی موجود است. فویل در اطراف تخته فیبر چگالی متوسط ​​تحت فشار بالا پیچیده می شود.

انتخاب روکش مناسب به اندازه چارچوب واحد ذخیره سازی مهم است و بیش از زیبایی شناسی، پوشش محافظتی را فراهم می کند و می تواند عمر لاشه کابینت را تعیین کند.

کابینت ممبران یا کابینت لمینت کدام یک برای آشپزخانه بهتر است؟

کابینت ممبران از  پی وی سی ساخته شده که روی تخته های ام دی اف چسبیده شده اند. این ورقه ها در انواع گلاسه، مات و چوب وجود دارند. لمینت از کاغذ چسب خورده ساخته شده و به کابینت جلوه خوبی می دهد. پی وی سی یا پلی وینیل کلراید از لمینت گرانتر است. 

به دلیل ساختار مستحکم و دیگر موارد است که صاحبان خانه ها ممبران  را بیش از چندین پوشش دیگر دوست دارنداکثر صاحبان خانه ها به دنبال روکش غشایی(ممبران) هستند زیرا ظاهری غنی دارد که در خانه های سنتی و امروزی به خوبی می نشیند. همچنین در مقایسه با روکش اکریلیک مقرون به صرفه است. طبیعی به نظر می رسد و ظاهری ثابت می دهد. این نوع کابینت آشپزخانه و در عین حال بادوام محسوب  می شود. در مقایسه با لمینت، گزینه بهتری است، اما هنوز از ظرافت اکریلیک برخوردار نیست.

برای درک بهتر، در اینجا برخی از نکات مثبت و منفی کابینت ممبران  آورده شده است:

مزایای کابینت ممبران تجریش
  1. مقاوم در برابر آب و آب و هوا - ایده آل برای آشپزخانه
  2. بادوام و ماندگاری بیشتر در مقایسه با لمینت
  3. در روکش های براق و مات موجود است
  4. تمیز کردن با یک پارچه مرطوب و مواد شوینده ملایم آسان است
  5. نیازی به لبه‌بندی نیست زیرا به راحتی در کناره‌ها پیچیده می‌شود
  6. یک روکش صاف برای محصولات مدولار ارائه می دهد در مقایسه با روکش های اکریلیک یا UV مقرون به صرفه است
معایب کابینت ممبران
  1. قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید می تواند منجر به تغییر رنگ شود
  2. تمیز کردن و نگهداری منظم مورد نیاز است ممبران می تواند با استفاده خشن و در طول زمان پوست کنده شود
  3. استفاده از پاک کننده های ساینده یا اسکرابرهای فولادی می تواند باعث ایجاد خراش شود
آخرین نمونه کارهای کابینت های ممبران

طرح های جدید کابینت های گلاس در  تجریش

کابینت های گلاس یکی از شیک ترین و جذاب ترین  نوع کابینت آشپزخانه است.سطوح کابینت های گلاس ظاهری چشمگیر و معاصر برای آشپزخانه ها یا حمام های مدرن است.کابینت  های گلاس سطحی منعکس کننده با عمق رنگ جذاب را ارائه می دهند که تطبیق پذیری طراحی شما را افزایش می دهد.  کابینت های گلاس در طراحی آشپزخانه و حمام و همچنین بازارهای بازسازی خانه در حال افزایش است.

آیا تمیز نگه داشتن کابینت   های گلاس سخت است؟

کابینت های  های گلاس در آشپزخانه جذاب هستند و نگهداری آنها نسبتا آسان است. با این حال، هنگامی که پاشش اجتناب ناپذیر از سس ها و قطرات چربی روی سطح ساختارهای براق جمع می شود، باید کاملا تمیز شوند. بهترین راه برای تمیز کردن براقیت یونیت های آشپزخانه با دقت و مواد شوینده ملایم است

  در طول چند سال گذشته اکریلیک و لمینت های براق بسیار برای روکش کابینت های موجود به دلیل تأثیر بصری چشمگیر بر روی یک اتاق با حداقل هزینه بسیار محبوب شده اند. درهای کابینت براق یا همان کابینت های گلاس می توانند به صورت بصری یک فضای آشپزخانه تنگ را در ترکیب با درهای کابینت تخت به سبک اروپایی با روکش کامل و کشش های مینیمالیستی براق باز کنند.

مواد براق بیشتر در لمینت های اکریلیک یا فشار رایج هستند که هر دو به دلیل مقاومت در برابر حرارت، خراش، مواد شیمیایی و رطوبت شناخته شده اند. مواد کابینت براق سطح بسیار صافی دارند که تمیز کردن را آسان‌تر می‌کنند و چیزی از گذشته لکه‌دار می‌شوند. درب‌های لمینت فشاری و آکریلیک ما دارای هسته‌ای از ام‌دی‌اف (الیاف با چگالی متوسط) هستند تا سطح صافی محکم، بادوام و مقاوم‌تر از ترمو لمینت‌هایی مانند ملامینه را تضمین کند. پانل های Stylelite ما بسیار سبک تر از مواد اکریلیک کامل هستند، اما همان ظاهر براق با کیفیت بالا را ب ارائه می دهند.

رنگ کابینت های گلاس

مواد براق در صدها رنگ از جمله فلزی، الگوهای طراحی شده و دانه های چوب موجود است. رنگ براق جامد یک ظاهر آشنا و کلاسیک است که هر پروژه تجاری یا مسکونی از آن سود می برد. به سادگی رنگی را برای تکمیل یا تضاد پیدا کنید و ظاهر را بر اساس یک انتخاب ساده شیک کرده اید. .کابینت های گلاس  حد وسط زیبایی بین مدرن و سنتی ارائه می دهند. هایلایت های دانه روشن تر و پر جنب و جوش تر هستند در حالی که عناصر تیره تر رنگ عمیق تری با کنتراست واضح بین این دو دارند. شرکت کارابینت ،کابینت سازی تجریش  در بسیاری از پروژه‌های خود، هم مسکونی و هم تجاری، از مواد با براقیت بالا استفاده می‌کنیم.

براب برخورداری از بهترین دکوراسیون داخلی  به یک تیم حرفه ای و خلاق در دکوراسیون احتیاج خواهید داشت که کارابینت این امر را محقق ساخته است.چرا که در برگیرنده تیم اجرایی دقیق و منظم و پشتیبانی آنلاین دارد . ازین رو کارابینت میتواند تجربه موفقی برای همکاری با شما باشد  بدین دلیل که :

  • کارشناسی در محل با دیزاین بسیار دقیق توسط طراحان کابینت ساز ما در تجریش انجام میپذیرد.
  • برگه سفارش همراه با قرارداد معتبر تنظیم میگردد
  • تحویل به موقع با تضمین شرکتی لحاظ میشود .
  • انتخاب کلیه آیتم ها از قبیل رنگ و طرح ، دستگیره و... به عهده مشتری میباشد
  • نصب و ترازبندی کابینت با نظارت مستقیم مدیریت اجرایی کارابینت انجام خواهد شد
  • کابینت ساز در تجریش موقعیت تجریش را در اولویت لاکچری بودن لوکیشن و مهم بودن دقت انجام کار میداند  .
  • و بدانید بهترین طرح های کابینت ممبران در تجریش را خواهید داشت .
  • و در نهایت بهترین گارانتی  با جزییات دقیق از تولیدی کابینت در تجریش شامل سفارش شماست .

نمونه پروژه کابینت لوکس هایگلاس

طراحی و نصب کابینت ام دی اف در تجریش

کابینت ام دی اف یا چوبی کدام را انتخاب کنم؟

هر دو چوب واقعی و ام دی اف در مورد کابینت آشپزخانه انتخاب مناسبی  هستند. در حالی که چوب واقعی یک روکش قوی، مستحکم و بادوام را ایجاد می کند، ام دی اف یک روکش صاف را ارائه می دهد. ام دی اف نسبت به چوب جامد در برابر تغییرات دما و رطوبت مقاوم تر است.

کابینت ها، درها، کشوها و/یا روکش های ساخته شده از چوب جامد می توانند منقبض شوند، ترک بخورند یا سگک شوند.

 آیا این تصور درست است که چوب جامد در مقابل ام دی اف بهتر است؟

این رایج ترین تصور در مورد مقایسه چوب و ام دی اف است. چوب قوی و مستحکم دیده می شود، در حالی که MDF اغلب به عنوان یک جایگزین ارزان و ضعیف در نظر گرفته می شود. همانطور که در اینجا توضیح داده خواهد شد، هر دو چوب جامد و ام دی اف مزایا و معایب خود را دارند. با وجود باور عمومی، چوب همیشه بهترین انتخاب نیست. در برخی شرایط، ام دی اف  برای کابینت آشپزخانه ممکن است ماده بهتری باشد. بیایید به مزایا و معایب هر دو نگاه کنیم.
مزایای چوب جامد برای کابینت آشپزخانه
  • استحکام و دوام. چوب جامد قوی و بادوام است و برای چندین دهه دوام می آورد.
  • زیبایی از نظر ظاهر، چوب جامد برای جذابیت بی نظیر است. دارای دانه های جذابی است که ظاهر کابینت های عالی را به همراه دارد. اگر ظاهر برای شما اولویت اصلی است، چوب جامد انتخاب صحیح شماست.
  • سفارشی سازی. کابینت ها را می توان از نظر شکل، پرداخت و رنگ سفارشی کرد. مقدار.
  • هنگام در نظر گرفتن بازگشت سرمایه هنگام فروش خانه، کابینت های چوبی یکپارچه ارزش را افزایش می دهند.
  • تنوع. انواع مختلفی از چوب وجود دارد که هر کدام از نظر استحکام، قیمت و ظاهر متفاوت هستند
معایب چوب جامد
  • چوب جامد کامل نیست. اکثر چوب های جامد مستعد آسیب آب و رطوبت هستند، به خصوص زمانی که ناتمام باشند. از آنجایی که کابینت های آشپزخانه با درزگیرهایی ساخته می شوند که رطوبت را از بین می برند، این موضوع واقعاً برای کابینت آشپزخانه مشکلی ندارد. اما هنوز هم خوب است بدانید.
  • تاب برداشتن و ترک خوردگی. چوب های جامد با تغییرات دما و رطوبت منبسط و منقبض می شوند. این ویژگی آنها را به انتخاب ضعیفی برای پانل درب کابینت تبدیل می کند. به همین دلیل است که ام دی اف زمانی که به عنوان پانل مرکزی در درب کابینت استفاده می شود بهتر از چوب است.
پروژه های برتر کابینت ام دی اف
 

 کابینت طرح انزو با طراحی جدید در تجریش

این کابینت ها توسط شرکت های ایرانی ساخته می شوند و از کیفیت خوبی برخوردارند. در ایران به تمامی شرکت هایی که کابینت آشپزخانه انزو مشابه شرکت  انزوآشرکت معتبر ایتالیایی) تولید می کنند، شرکت کابینت انزو میگویند که یک باور اشتباه است.

اگر به گذشته نگاهی بیندازیم  می دانیم که در آن زمان  به پودر لباسشویی، تاید و به مایع ظرفشویی نیز ریکا گفته می شد که این دو، نام برند های تولید کننده آن ها بودند؛ اما این چنین بین مردم جا افتاده بود. برای کابینت های انزو نیز چنین اتفاقی سرزده است.

در اصل کابینت های انزو، نوعی کابینت وکیوم محسوب می شوند. جنس مغزی کابینت آشپزخانه انزو MDF  است و به کمک دستگاه پرس وکیوم، روی آن ها روکش پرس می کنند.

 کارابینت نیز از دسته تولید کنندگانی میباشد که در تولید و نصب کابینت انزو در تجریش و کلیه نقاط دیگر شمال تهران که  اجرای دکوراسیون داخلی مدرن و بی نظیری را خواستارندانجام وظیفه میکند . برای اطلاع ازبهترین قیمت  کابینت طرح انزو و همچنین اگر به دنبال  طرح ها ی  جدید و خاص کابینت آشپزخانه انزو رنگی  هستید .میتوانید با مشاوران حرفه ای کارابینت در کابینت سازی تجریش تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *