کابینت آشپزخانه

بهترین کابینت زیر سینکی

بهترین کابینت زیر سینکی

بهترین کابینت زیر سینکی

با جایگزین کردن کابینت های چوبی به جای فلزی یکی از اشتباهات ما یکدست کردن کابینت زیر سینکی بود که تصور میکردیم باید حتما از ام دی اف باشد . اما به مرور شاهد انتقاد کاربران مبنی بر متورم شدن یا به اصلاح باد کردن کابینت بودیم که ناشی از تماس کابینت با رطوبت سینک ظرفشویی بود . حال  به دنبال بهترین کابینت زیر سینکی  هستیم  تا ببینیم بهترین جایگزین این یونیت چیست . همراه کارابینت باشید با انتخاب بهترین کابینت زیر سینکی 

کارابینت تیم کابینت ساز در کرج

کابینت سازی در چیتگر

کابینت زیر سینکی چی استفاده کنیم ؟

تا مدتی استفاده از کابینت فلزی  با نمای چوب تنها برای بخش زیر سینکی رایج بود که جایگزین خوبی بشمار میرفت چرا که با تماس با رطوبت آسیب نمیدید و از طرفی نمای کابینت همسان با نمای کل کابینت از چوب بود . این ایده خوبی بود اما مشکلاتی هم به همراه داشت  .

آیا زیر سینکی فلزی مناسب آشپزخانه است ؟

  • کابینت به مرور پوسیده میشد و داخل یونیت زیر سینکی نمای خوبی نداشت  .
  • کابینت زیر سینکی چون بدنه ضعیفی دارد به مرور رگلاژ درب زیر سینکی بهم میخورد .
  • مقاومت خود بدنه یونیت نیز به مرور کم میشود و کف کابینت زیر سینکی هم از حالت اولیه خارج میشود .

بهترین کابینت زیر سینکی چیست ؟

اگر یونیت فلزی ضخیم برای زیر سینکی استفاده شود کابینت فلزی میتواند گزینه  خوبی باشد اما ما پیشنهاد بهترین برای شما عزیزان داریم که امروزه کابینت سازان نیز اغلب در این موضوع هم عقیده هستند  .

کابینت پی وی سی

ورق پی وی سی ورق هایی از جنس pvc  هستند که کاملا در برابر رطوبت مقاوم میباشند . این ورق ها هم از نظر ظاهری زیبا بوده و هم کاملا ضد آب هستند و ازین رو میتوان یونیت های پی وی سی را بهترین کابینت زیر سینکی دانستی چرا که هم طرح های رنگی آن در بازار موجود میباشد و هم قابلیت رنگ پذیری خوبی دارند . بسیاری از کابینت کاران نیز کابینت پی وی سی را بهترین جایگزین برای زیر سینکی میدانند .

ساخت و نصب کمد دیواری در کرج

آیا کابینت زیر سینکی آماده مناسب است ؟

خیر . پیشنهاد  همیشگی کارابینت به شما عزیزان این است که هیچ یونیتی از کابینت آشپزخانه را آماده نخرید . همیشه یک اندازه برداری دقیق بایستی انجام گردد  و طبق طراحی  آشپزخانه شما یونیت ها اجرا شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *